<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">Na nejakem skoleni funkcni bezpecnosti
zaznelo pro zajimavost, ze pozadavek na MTBF pro ECU osobnich
automobilu je 5000h... Takze se zavery udelejte sami.<br>
Kdyz se to lehce prepocita na prumernou rychlost 60km/h ktere cca
dosahuji, tak to je 300kkm, kdy se asi na 63% ECU pos... ze...
Proste dneska je auto spotrebni zbozi.<br>
A to by me zajimalo, jak to maji elektromobily, kde je 10x vic
vykonove elektroniky, urcite vcetne chutovek jako velke
elektrolyty atp...<br>
<br>
Dne 15.10.2018 v 17:21 Radek Sztwiorok napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAHJpJicuV2-XPLqtimJ3Npvs2TPxShf5F87uQvKS+wJoshjGpg@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
<div dir="auto">Tak to jo. Od 2005 je pravda. Fiat stim má ještě
problémy na 1.2 kde se mu proměnu odlepí piny z keramiky .
<div dir="auto">Ta jednotka na motoru bohužel není nic
neobvyklého a Opel měl vždy tento uctihodny nápad ať u benzínu
a i u nafty. </div>
<div dir="auto">No zdruhe strany Ford zas cpe jednotky do
podběhu takže si nevyberete.</div>
</div>
<br>
<div class="gmail_quote">
<div dir="ltr">Dne po 15. 10. 2018 16:46 uživatel Václav Ovsík
<<a href="mailto:vaclav.ovsik@gmail.com"
moz-do-not-send="true">vaclav.ovsik@gmail.com</a>>
napsal:<br>
</div>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">On Mon, Oct
15, 2018 at 03:49:51PM +0200, Radek Sztwiorok wrote:<br>
> Jelikož je to Opel motor tak stejný problém mají i 1.6 u
opla. Rozdíl je<br>
> vtom že u Fiatu padá v drtivé většině can komunikace
kdežto u oplu napájení<br>
> čerpadla.<br>
> Hybridní jednotky se ale sypou vesměs všechny a je jedno
která značka.<br>
<br>
Letmo jsem hodil do Googla a nutno dodat, že mám kus z roku
2001, který<br>
má motor Fiat. Motory Opel se dle nějakých příspěvků do Stila
začaly<br>
dávat v/po roce 2005. Ano, můj problém byl skutečně s
CANbusem.<br>
Napsalo to "Loose connection", zapípalo a motor se za jízdy
vypnul.<br>
Naštěstí následně při pokusu nastartovat se chytil a dojel
jsem domů do<br>
garáže. :-)<br>
<br>
ECU měla být repasovaná firmou Pat a Mat :-) z České Kamenice
za<br>
5 litrů, tak jsem pana S. zkusil, že jako záruka. Ovšem
předtím<br>
jsem jí oddekloval v naději, že to budou piny na konektrorech.<br>
Následovaly posléze výmluvy, otevřená jednotka - padla záruka
apod., do<br>
reflow se mu nechtělo - nejspíš to ani neumí.<br>
Tak jsem holt odsál těch 2x64 pinů, aby se dala sejmout PCB a
zašel za<br>
tím pánem do PC-HELP, který mi to jako na tom videu obalil
alobalem<br>
a udělal reflow CPU, které jsem tušil, že by mohl být příčina.
Čert<br>
ví, jak dlouho to vydrží, ale zatím ťuk ťuk...<br>
<br>
Nechápu, že někdo umístí ECU na hlavu motoru<br>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=TQgUZjpVZgw"
rel="noreferrer noreferrer" target="_blank"
moz-do-not-send="true">https://www.youtube.com/watch?v=TQgUZjpVZgw</a><br>
...spáchal jsem to podobně...<br>
-- <br>
Zito<br>
<br>
> <br>
> Dne po 15. 10. 2018 12:27 uživatel Václav Ovsík <<a
href="mailto:vaclav.ovsik@gmail.com" target="_blank"
rel="noreferrer" moz-do-not-send="true">vaclav.ovsik@gmail.com</a>><br>
> napsal:<br>
> <br>
> > On Sun, Oct 14, 2018 at 09:00:53PM +0200, Jan Kuba
wrote:<br>
> > > To už se sypou i řídicí jednotky v autech na
studeňáky?<br>
> ><br>
> > No speciálně u Fiata Stilo jako zralé hrušky,
protože jednotku chytře<br>
> > namontovali na hlavu motoru :-/<br>
> > Spíchnul jsem si provizorní držák, přidělanej na
kaslík aku, a ECU<br>
> > přemístil na něj. Doufám, že to chvíli bude
fungovat...<br>
> ><br>
> > --<br>
> > Zito<br>
> > _______________________________________________<br>
> > HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer"
target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
> > <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
rel="noreferrer" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> > <a
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
rel="noreferrer noreferrer" target="_blank"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> ><br>
<br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer"
target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
rel="noreferrer" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
rel="noreferrer noreferrer" target="_blank"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer"
target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
rel="noreferrer" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
rel="noreferrer noreferrer" target="_blank"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>