LED pasky do osvetlovacich teles

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 3 16:00:27 CEST 2018

Ja si tu problematiku uvedomuji, ale to co pisete primarne plati pro led
bez predradneho odporu...jakmile tam ten odpor je tak uz je ta ucinnost
stejne v haji.

Nicmene bez ohledu na cokoli dalsiho tak ucinnost u svetylek s vykony radu
jednotek watu vubec nehodlam resit. Regulace tam bude jen kvuli moznosti
ztlumeni svetel.

No kdyz jsme u toho...myslim, ze v prubehu let kdy jsem lod stavel se par
lidi tady ptalo co a jak...tak tohle je vysledek a uz opravdu na vode:

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/navode/20180920_193358.jpg

RV