LED pasky do osvetlovacich teles

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 3 16:17:54 CEST 2018

Ano, účinnost napájení LED je tím předřadným odporem v háji, ale tím PWM
ještě zhorším účinnost ( a životnost ) LEDky.
Ale máte pravdu, ve výkonu pár  W to asi nemá smysl řešit.   Já to řešil u
několika  100W chipů a dodnes to nemám úplně "IN" . Furt mi tam něco
hřeje...( teda krom LED samotných )

Co se týče lodi, je to krása!  Už jste absolvoval nějaký výlet? Byla by
někdy možná ( někdy zjara až bude teplo ) nějaká exkurze a prohlídka?
Já mám jen 3,5 metru gumák s 15HP a už je mi to ( a rodině ) malé.  Také
zvažuji časem něco většího s možností vozit na vleku, i když určitě ne v
takovém rozsahu jako je vaše  loď. To už bych nazýval korábem :-)

st 3. 10. 2018 v 16:00 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>