LED pasky do osvetlovacich teles

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 3 15:18:05 CEST 2018

Sice mimo dotaz, ale neodpustím si poznámku - "čistá"  regulace PWM je pro
LED špatně.  Pokud PWM kvůli účinnosti napájení, pak to řešit tak, aby
LED-kama  protékal konstatntní proud. ( nějaká dolní propust  s velkou
kapacitou - cívka plus kond... , ne řídit čipy rovnou spínačem )

Jde o to, že LED-ka má větší účinnost při malém proudu. U PWP ale jen svítí
naplno, nebo nesvítí, tím pádem LED pracuje s nejmenší účinností,

Docela dobře je to vysvětleno zde:
https://www.nakole.cz/diskuse/12574-pwm-pro-vykonne-led-diody.html

st 3. 10. 2018 v 10:56 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>