Cerpadlo v nadrzi benzinu

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Říjen 3 12:30:55 CEST 2018

Ze to jiskri nicemu nevadi...chybi tam totiz jeste kyslik. Jelikoz tady v
CB se ty cerpadla delaji a delali jsme pro Bosch pomerne dost ruznych
aparatku na ruzne zkoumani kvality tak mam pomerne slusnou predstavu jak to
tam vypada...vzdy je to tak, ze PHM chladi pohonny motor a lisi se to jen
provedenim cerpadla (pistkove, radialni atd.).
Co se tyka odolnosti asi bych nemel z niceho strach...v tom benzinu je
strasnych sracek. Ja s tim cerpal uz ledacos (mam verzi na hadici)...je
krasne videt, kdyz je prazdna hadice a jdou bubliny paliva jak to psoukne
od jisker na komutatoru.

A ted k jadru veci...zkousel jsem ceprat i vodu...funguje to, ale pak dojde
k tomu co se stalo i vam...zoxiduje komutator....imho tedy nemate problem s
bezninem, ale mate v nadrzi vodu... Takze opravdu je treba tu izolacni
vrstvu prostrelit, aby se to pohnulo.

RV