vkladomaty - chybovost

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 26 16:41:51 CET 2018

Já před léty platil auto v hotovosti. Předem jsem si doma přepočítal hotovost a pokaždé mi vyšlo něco jiného. Až mne to napadlo rozdělit na hromádky asi po 50 tis a pak to teprve vycházelo.
Prodávající to následně přepočítával asi 3x a pokaždé mu to vyšlo jinak. Až jsem mu poradil rozdělit to na několik částí, tak se mu to teprve povedlo. :-)
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, November 26, 2018 4:36 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

O vkladovém bankomatu to nebude, ale o počítání ano.
Před lety jsem prodával slušné PC za slušnou cenu, dotyčný už ode mne bral asi třetí.
Cena 30 tis. Slušný člověk a bylo mi skoro trapně to od něho přepočítávat, Po třetím přepočítání, říkám, spletl jste se je tam o tisícovku více.
Usmál se a řekl, to je vpořádku, to je pro vás.
A teď si vemte jaké situace mohly nastat.
Pořádek dělá přátele.
Hezký den,
Jindra Polívka