vkladomaty - chybovost

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 26 17:20:17 CET 2018

Já vždycky přepočítávám. A zároveň trvám na přepočítání od protistrany, když peníze vydávám já. Ano, pořádek dělá přátele. Třeba jednou jsem předával asi 300 tisíc korun svému dodavateli. Někde v Praze v autě. Znali jsme se velmi dobře osobně. Věřili jsme si. Podal jsem mu balíček s těmi penězi a zjevně mu bylo trapné to přepočítávat, samozřejmě mi i věřil. Řekl jsem mu, jen ať to přepočítá, to prostě musí být. Tak to přepočítal. Mohla se stát jakákoliv chyba, mohl jsem se splést já, mohl by se splést on. Ani jeden z nás by toho druhého úmyslně nepodvedl, ale když se to přepočítá, tak nikdy nemůže nastat situace, že si pak jeden myslí, že ho ten druhý ošidil.

Jinak už několikrát se mi stalo, že mi třeba v obchodě vrátili víc, než mi vrátit měli. A jak byli rádi, že jsem jim to řekl. Nebo mi jednou paní na pumpě dala omylem dvě dálniční známky místo jedné. Byly slepené. Mimochodem, proto mám velmi rád platební karty. Rád jimi platím a stejně tak rád je přijímám. Tam všechny problémy se špatným počítáním nebo falešnými bankovkami odpadají a transakce je navíc zdokumentovaná.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Monday, November 26, 2018 4:36 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vkladomaty - chybovost

O vkladovém bankomatu to nebude, ale o počítání ano.
Před lety jsem prodával slušné PC za slušnou cenu, dotyčný už ode mne
bral asi třetí.
Cena 30 tis. Slušný člověk a bylo mi skoro trapně to od něho
přepočítávat, Po třetím přepočítání, říkám, spletl jste se je tam o
tisícovku více.
Usmál se a řekl, to je vpořádku, to je pro vás.
A teď si vemte jaké situace mohly nastat.
Pořádek dělá přátele.
Hezký den,
Jindra Polívka