vkladomaty - chybovost

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Listopad 26 16:36:06 CET 2018

O vkladovém bankomatu to nebude, ale o počítání ano.
Před lety jsem prodával slušné PC za slušnou cenu, dotyčný už ode mne
bral asi třetí.
Cena 30 tis. Slušný člověk a bylo mi skoro trapně to od něho
přepočítávat, Po třetím přepočítání, říkám, spletl jste se je tam o
tisícovku více.
Usmál se a řekl, to je vpořádku, to je pro vás.
A teď si vemte jaké situace mohly nastat.
Pořádek dělá přátele.
Hezký den,
Jindra Polívka