vkladomaty - chybovost

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 26 16:01:50 CET 2018

Naštěstí takovou zkušenost nemám, ale také by mne zajímalo, jak moc
spolehlivě to mají ošetřené. Jestli jste třeba nebyl jediný, kdo vkládal
hotovost mezi dvěma kontrolami vkladomatu. Jinak si neumím představit, tak
by to museli mít ošetřené, kdyby mezi dvěma kontrolami vkládaly desítky
(stovky) lidí.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Monday, November 26, 2018 3:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: vkladomaty - chybovost

Zdravim,

podelim se s kolegy techniky se zkusenosti s vkladomaty v bankach.

Vkladomaty v komercce a sporitelne pouzivam dlouhou dobu a nikdy nebyl
problem  ... chvalim to a je to velka pomoc.

Ale

Minuly tyden jsem mel v kapse nachystano 30.000Kc na vklad do sporitelny,
rozumne, nepokrcene bankovky.

Narychlo jsem je vytahnul ( bez prepocitani), vlozil kartu, zadal pin a
vlozil ten balik penez do zasuvky.

K memu prekvapeni mi to napocitalo 29.000  ? bylo to divne, kde se stala
chyba? tak jsem to dal stornovat a vkladomat mi penize vratil ... prepocital
jsem to, bylo 29.000, takze asi ja udelal nejakou chybu pri pocitani.

Byl jsem z toho trochu zmateny, nebyl jsem si jist, zda jsem udelal chybu.

Prepocital jsem to znova rucne, bylo 29.000, takze jsem zadal znova vklad,
nacetlo to 29,000 a na uctu pripsalo 29,000.

Domu jsem sel z takovym divnym pocitem .. udelal jsem nejakou chybu,
neudelal ... to asi znate

ale

ted jsem se podival na ucet a mam tam dnes prichozi polozku 1000Kc. Nejsem
si vedom, zebych v posledni dobe nekomu vypisoval fakturku na presne 1000Kc.

Prislo to z nejakeho technickeho uctu CS a podle zmeti cisel v poznamkach mi
to vypada, ze to patri k tomu vkladu ... ze to je ta moje bloudici
tisicikoruna.

Takze asi pri manipulaci s bankomatem nesedela castka v trezoru a nejakym
badanim zjistili, ze u meho vkladu doslo ke stornovani, takze usoudili, ze
tento rozdil vznikl pri mem prvnim vkladu

Takze k technicke strance pripadu

Je videt, ze v tomto pripade je vkladomat dobre vychytany po HW i SW
strance. Chybu mechanicke casti dokazal SW najit a dat do richtigu ( do
poradku)

Me to strasne potesilo, ne kvuli te tisicovce, ale kvuli pocitu, ze chyba
nebyla na me strane.

Stalo se Vam nekomu neco podobneho?

Rad bych vedel, zda to byl ojedinely pripad.

Honza