Navigace v aute vs LiION baterie

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Listopad 25 18:24:28 CET 2018

No jo ale vestavěné navigace mají plastové LCD. To se s tím skleněným
nedá srovnat. Druha vec je ze si trasu nachystam doma v klidu nebo v
hospode pri cekani na obed. Sednu do auta a jedu. Nemusim slozite ladit
auto navigaci.
Co se tyce velikosti displeje, tak neni problem se pripojit na televizi
a pracovat na ni. Plus klavesnici a mys pres USB. NA obcasne pouziti
super, nemusim mit notas.

Michal Gregor