Navigace v aute vs LiION baterie

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Neděle Listopad 25 14:30:35 CET 2018

A tak nevim. Ja bych to videl skoro vse v negaci.
Jako první jsem pouzival v PDA TomTom, prestal se me libit presl jsem na iGo az sem nakonec skončil u Sygic ci Waze.
Velikost displeje: dnes nejuzivanejsi je 5.5 - 6 ", každý mobil ma simku a baterii taky. Problem se signálem? To jako GPS?
To snad ne, jede me to i v baraku! A co je na tom specializovaného? Snad jen to, ze se nedostanes do systemu :-)
A popisovany jeden extremni problém  s "baterkou" (mam na mysli nevhodne pouziti vraku telefonu) bych nezobecnoval.
Oproti nemovite navigaci me vyhovuje naplánovat v klidu cestu doma s kopytama na stole a Republikou na stole nez něco datlovat v aute...

Ale to je na uz vkusu každého soudruha :-)

S pozdravem Raven
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush

Dobrej,
vy vsichni, co se tu bavite a kteri pouzivate mobily a nejake podivne
aplikace, zkouseli jste nekdy "opravdovou" navigaci? Napr. treba 6"
TomTom se zabudovanou simkou?
Jeden za druhym tu popisujete jen same nevyhody (baterie, maly display,
blbe aplikace, signal apod), ktere specializovany kus hardware resi.
Je to uvazovani ciste jen naklady vs vynosy, tj. pouzivate navigaci tak
zridka, ze se do specializovaneho hw nevyplati investovat? Protoze ja
napr. zkousel Waze vs ten TomTom a to se neda srovnat (samozrejme v
neprospech Waze)

Offtopic:
Osobne jsem treba dost velky odpurce mobilu jako univerzalniho
pristroje. Vetsina lidi oponuje, ze maji mobil vzdy u sebe a nemusi
resit dalsi zarizeni, ale mne vzdycky prijde, ze pokud jde o pohodli a
efektivitu, vsechno je lepsi nez mobil
- nakupovani, vybirani, hledani: pro mne koupit cokoli z mobilu je
totalni porod, takze pro mne jedine desktop
- cteni: pro barevne veci tablet, pro beletrii ctecka. Oci mam jen jedny
- tv: nechapu, kdo se chce divat na ty blechy
- navigace: viz vyse
- fotak: bleh

Jedine, na co pouzivam tlf je muzika, poznamkt, kalendar, pesi mapy, a
zvanici aplikace. I samotny FB na mobilu je porod.
Ale divam se na to z pohledu stareho muze, ktery porad sedi v kanclu na
zadku ;) takze by me zajimaly vase nazory, jake jsou vase pouziti
mobilu, kde byste bez dane funkcionality neumeli uz predstavit pohodli?

j.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>