[ot] dalsi zertik CP

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 24 15:12:59 CET 2018

Tak tohle se mi několikrát stalo v létě: Zavolal týpek z pošty že tam mám
zásilku už 2 týdny a zítra to posílají zpět, jestli to chci prodloužit.

Na poště mi pak vysvětlili, že byla nějaká chyba v systému a k části zásilek
z počítače nevylezly žádný papírky:-)
Ostatní mi pošťačka přinesla. A ještě se mi jednou stalo, že jsem potkal
pošťačku cestou na nákup, tak jsem se ptal, zda pro mně něco nemá a ona že
ne. Když jsem jí potkal cestou zpátky, tak vytáhla balíček, že se spletla:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: David Obdrzalek
A jeste mi rikali, ze i kdyz bych oznameni
vubec nedostal, tak pokud je na tom napsany telefon, tak pred koncem doby
volaji,
jestli vim, ze to tam mam ulozene. No, nevim nevim, jeste se mi to nestalo,
i kdyz
na obalkach od Alika telefon je. Sice to muze znamenat i to, ze jsem zatim
vsechno
takove odchytil a ty ztracene se ztratily jinde, ale spise jsem skepticky k
tomu, ze
by byli takhle aktivni. Nebo ze by byli hodnoceni i za to, kolik zasilek
vraceji,
takze se jim volat klientum vyplati? (jak to ma vlastne posta s volanim,
maji to
zadara anebo to plati beznym tarifem jako (snad, JPP) policajti?)