[ot] dalsi zertik CP

Neděle Listopad 25 08:26:27 CET 2018

Nám se stal žertík o prázdninách. Vezl jsem auto do servisu, tak jsem si
dával dohromady papíry a zjistil jsem, že mi už čtrnáct dní neplatí zelená
karta. Nepřišla mi nová ani složenka k zaplacení pojistného (mám, tedy měl
jsme systém, že když mi přijde nějaká složenka, tak ji uložím na složenkové
místo a až přijde její čas, tak ji zaplatím - teď si budu , aspoň ty
důležité složenky hlídat). A manželku upomínali týmobajláři, že nezaplatila
poplatek na další měsíc, taky od nich nepřišla složenka.
Tipuji, že byla doba dovolených, nastoupili brigádníci a ti se s nějakým
doručováním moc ne$rali.

Ve kterém odpadkovém koši ty složenky asi skončily?

A co všechno nám nepřišlo, o čem zatím nevíme?