[ot] dalsi zertik CP

Sobota Listopad 24 09:49:55 CET 2018

Ja jsem jim hned zatepla napsal mail na info na cpost.cz, coz minule zabralo - stezoval
jsem si na depo Praha 704 a odpovedeli mi, ze mam pravdu, omlouvaji se a provedli
personalni zmeny. Pak mi nejakou dobu chodily balicky slusne. Ted se to zas
pokazilo, tak jsem jim napsal znovu se ctyrmi konkretnimi podacimi cisly, na ktere
se takhle vybodli. Tak se uvidi.
Jako je asi lepsi, ze priznali, ze se na to vybodli, misto toho, aby mi tvrdili, ze
me nezastihli, to jiste zlepseni je. Jenze to je vsechno a to me nastvalo. Na tom
listku totiz nebyl ani naznak nejake omluvy anebo pokus o napravu typu dorucime vam
to co nejdrive. Nebylo tam ani napsane, ze bych si mohl zavolat, aby mi to dorucila
postacka, tak jako to byvalo napsane na tech oznamenich o nezastizeni (coz me teda
taky nebavilo, ale aspon to byla moznost).

Chodit si stezovat na nasi postu nema smysl, tam jsou docela slusni a snazi se, tedy
aspon ti, co jsou na prepazce. Ale pry to auto co rozvazi jezdi odjinud a konci taky
jinde, odkud to bud roznasi postacka (ktera tedy taky nespada pod nasi postu), anebo
odkud to pak preveze jine auto na tu nasi postu a ta postacka jen roznese oznameni.
Teda tak mi to aspon minule popsali. A jeste mi rikali, ze i kdyz bych oznameni
vubec nedostal, tak pokud je na tom napsany telefon, tak pred koncem doby volaji,
jestli vim, ze to tam mam ulozene. No, nevim nevim, jeste se mi to nestalo, i kdyz
na obalkach od Alika telefon je. Sice to muze znamenat i to, ze jsem zatim vsechno
takove odchytil a ty ztracene se ztratily jinde, ale spise jsem skepticky k tomu, ze
by byli takhle aktivni. Nebo ze by byli hodnoceni i za to, kolik zasilek vraceji,
takze se jim volat klientum vyplati? (jak to ma vlastne posta s volanim, maji to
zadara anebo to plati beznym tarifem jako (snad, JPP) policajti?)

D.O.