OT: Komerce Re: GSM modul...kde a jaky?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Listopad 19 11:17:02 CET 2018

Zdravím všechny,

při včerejším úklidu jsem našel 5ks GSM modemů ENFORA GSM1308-50 (
https://unitronicsplc.com/wp-content/uploads/2015/12/GSM-41J_Modem_Kit_Enfora-1308_01-14.pdf
).  Kdyby se tedy v souvislosti s tímto vláknem někomu hodily, Cenu
navrhuji dle množství 150 Kč +  poštovné.

Také jsem našel nějaké zdroje (hodně) 230V / 24V, 3.75A. , provedení "myš".
Nové, nepoužité. Cena 100 Kč+DPH+poštovné.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 19. 11. 2018 v 10:52 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>