GSM modul...kde a jaky?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Listopad 19 18:17:42 CET 2018

Zdravím,

hmmm, nic moc jsem s tím zatím nezkoušel, jen základní funkce, ale
zatím to funguje. Jen koupeno u Číňana za neporovnatelnou cenu. V GME
asi celkově začali dost nakupovat na DX. Alespoň sortiment všelijakých
modulů Číňana věrně kopíruje. Vím, on to stejně už nikdo jiný nevyrábí.
Teď ještě ty ceny a začnu tam na ně zase chodit....

Zeman