GSM modul...kde a jaky?

Pondělí Listopad 19 11:06:25 CET 2018

Pouzivame jinou verzi SIM808 ale neni s tim zadny problem a asi to u 800
nebude jinak.
Jen na to napajeni pozor, ono je to spis pocita s primym pripojenim
Li-Ion aku, chce to jinak opravdu tvrdy zdroj, ktery pokryje
nekolikaamperove spicky, jak jz bylo zmineno.  Treba s menicem A8498 z
8-12V mi to funguje dobre i bez baterky.