Pracovni mikroskop

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 16 10:05:27 CET 2018

Ano, presne tohle provedeni jsem mel puvodne na mysli, s tim kovovym
stojankem se mi to od pohledu zdalo pouzitelnejsi. Samostatny USB
mikroskop jsem zkousel, ale opravdu jen na inspekci - dodavany stojanek
mizerny a klepajici se, aplikace na PC sice jakz takz pouzitelna, ale
zcela mimo operacni pole.

Samozrejme, ze by se mi libil opticky stereomikroskop, ale nekradu a
bastleni je porad jeste konicek, ktery se musi vejit nekam vedle rodiny
a asi osmi dalsich konicku, takze k investici radu desitek tisicu bych
se muse sam hodne dlouho premlouvat a ospravedlnovat si ji.

Diky vsem, necham si to jeste trochu ulezet (a pak stejne objednam
tenhle, znam se :)

Pavel Kutina