Pracovni mikroskop

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 23:27:20 CET 2018

Mam tento:
https://www.banggood.com/G600-Digital-1-600X-3-6MP-4-3inch-HD-LCD-Display-Microscope-Continuous-Magnifier-Upgrade-Version-p-1152799.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN
Jsem naprosto spokojeny. V pozici uplne nahore (asi 12cm vyska) parada na
pajeni, kdyz potrebuji neco pokontrolovat, spustim ho dolu (vetsi
zoom).Stojanek je stabilni, zpozdeni obrazu nepozoruji. Digitalni zoom
hodne zrni a tak ho nepouzivam. Ukladani fotek ani pripojeni k PC jsem
nepotreboval == nezkousel. Clovek kouka "skoro" na ruce (jen o chlup vys),
ja jsem si zvykl rychle. Kdysi jsem zkousel USB mikroskop a ten 1) mel
zpozdeni 2) nezvykl jsme si, ze koukam zcela jinam nez pracuji.
Takze za mne doporucuji
Marek