Pracovni mikroskop

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Listopad 16 07:52:02 CET 2018

Potvrdzujem,

najlepsie su vhodne okuliare.
Vsetko ostatne zavadzia.
Na super mikroskopicke operacie potom uz len spominany 15kg mkroskop

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Thursday, November 15, 2018 10:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pracovni mikroskop

A co takhle vhodně nadimenzované brýle?

Najděte si optiku (ne doktora), kde mají malý provoz, tam splní vaše očekávání.

Budete potřebovat pár záporných dioptrií. Možná půl, možná jednu, dvě, nevím, musíte vyzkoušet. Hlavně berte sklo, žádný plast, ten seškvaříte. I ze skla se blbě blbě oddělávají zatavené kovové kuličky když něco trochu prskne.

Obroučky je vhodné kupovat na aliexpressu - titanium memory frames. Nikdo vám je už nikdy nerozsedne.