oscilator

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 15 09:20:53 CET 2018

no tak prepac, bohuzial nic horsie ako 1GHz/2.5Gsps/12bit a
4GHz/40Gsps/10bit na stole zrovna nemam :-))

v povodnej verzii oscilatora bol pouzity iba jeden vstup zo styroch,
ostatne 3 privedene trvale na H. Domnieval som sa, ze to zmensi
kapacitnu zataz krystalu. Ale toto nefungovalo vobec. Namiesto 32kHz to
generovalo asi 15 MHz :-)

b.