hlavice k topení

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Středa Listopad 14 21:04:09 CET 2018

Zdravím,

Před nedávnem tu kolovala nějaká hlavice k radiátoru z Kaufu za pár kaček,
řeším do baráku také výměnu hlavic za RF hlavice se servo pohonem - něco ve
stylu https://www.gas.cz/elektrobock-hd03-bt/produkt/14732/378/

Kolega si to pořídil, ale co mě zklamalo, tak to je dosah.

Hledám něco spíše univerzálnějšího, tedy něco s pohonem, ale abych si to
mohl sám ovládat svým protokolem a implementovat do vlastního, již funkčního
systému v baráku, s kterým ovládám spoustu jiných věcí.

V podstatě nemůžu nikde najít hlavici, která by byla na 433/868MHz, která by
byla dostupná ve verzi - tady máte ovládací příkazy a dělejte si co chcete.
Toto je ve verzi toho Bluetooth, co má kolega, dostupné - jsou k tomu
příkazy, no ale vzdálenost 5-10m od hlavice je opravdu málo. Potřebuju
zasáhnout barák 3 patra a to tyto hlavice nedají. 868MHz mám v baráku a v
pohodě to dostanu z 2. patra do sklepa ke kotli. S tím BT jsem o patro níž
již bez signálu.

Mám tu několik hlavic od Elektrobock PH-HD03 (bez BT) - rozebral jsem to a
přemýšlel jsem i tom, vykuchat vnitřek. Řídí to, pokud si vzpomínám, nějaký
STM a k tomu je RF modul 433MHz - takže by to nebylo zase tak těžké
nahradit. Ale pokud by někdo věděl o nějakém dostupném hotovém řešení, tak
by to bylo fajn.

Díky RK