RE: hlavice k topení

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 15 09:02:27 CET 2018

Zdravim,

Skuste hlavice so zigbee alebo z-wave
Podporuju retlansaciu takze by ste sa mali dostat az na najvyssie poschodie
Pre z-wave existuje na google open projekt, pre zigbee je potreba hladat
alebo stiahnut si specifikaciu (protokol) zo zigbee.org. Je to ale znacne zlozite
na domace implementovanie tak je lahsie siahnut po hotovom produkte
hladajte gateway s rozhranim (api). alebo usb kluc a popasovat sa so seriovym protokolom
napr. https://smarterhome.sk/en/zwave-pc-adapters/aeon-labs-usb-controller-gen5-17.html
Tento sa nam podarilo implementovat v TP-Linku s OpenWRT , pripadne sa poobzerajte po
nejakej opensource implementacii z-wave s OpenWRT

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Koutský
Sent: Wednesday, November 14, 2018 9:04 PM
To: 'HW-news'
Subject: hlavice k topení

Zdravím,

Před nedávnem tu kolovala nějaká hlavice k radiátoru z Kaufu za pár kaček, řeším do baráku také výměnu hlavic za RF hlavice se servo pohonem - něco ve stylu https://www.gas.cz/elektrobock-hd03-bt/produkt/14732/378/

Kolega si to pořídil, ale co mě zklamalo, tak to je dosah.

Hledám něco spíše univerzálnějšího, tedy něco s pohonem, ale abych si to mohl sám ovládat svým protokolem a implementovat do vlastního, již funkčního systému v baráku, s kterým ovládám spoustu jiných věcí.
V podstatě nemůžu nikde najít hlavici, která by byla na 433/868MHz, která by byla dostupná ve verzi - tady máte ovládací příkazy a dělejte si co chcete. Toto je ve verzi toho Bluetooth, co má kolega, dostupné - jsou k tomu příkazy, no ale vzdálenost 5-10m od hlavice je opravdu málo. Potřebuju zasáhnout barák 3 patra a to tyto hlavice nedají. 868MHz mám v baráku a v pohodě to dostanu z 2. patra do sklepa ke kotli. S tím BT jsem o patro níž již bez signálu.

Mám tu několik hlavic od Elektrobock PH-HD03 (bez BT) - rozebral jsem to a přemýšlel jsem i tom, vykuchat vnitřek. Řídí to, pokud si vzpomínám, nějaký STM a k tomu je RF modul 433MHz - takže by to nebylo zase tak těžké nahradit. Ale pokud by někdo věděl o nějakém dostupném hotovém řešení, tak by to bylo fajn.

Díky RK