RF detektor - postrehy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 7 21:07:21 CET 2018

[preposielam]

>...Pro mé účely toto naprosto vyhovuje. Nepochybně by se dalo něco
>udělat jinak a lépe. Ale jsou lidé, kteří konstrukci dokončí - třeba i
>s vědomím že něco šlo udělat lépe a pak jsou lidé kteří nikdy nic
>nedokončí protože stále nacházejí věci které by šly udělat jinak a
>lépe. Já osobně preferuji dokončené a funkční zařízení než hypotetické
>které by ale bylo zcela dokonalé.

Vidim, ze ste to zobrali ako moju kritiku Vasej verzie hw a zvolili
ste osvedcenu formu odpovede... Ja som nechcel kritizovat Vasu verziu
hw, ale aj v kontexte ostatnych recnikov vo vlakne poznamenat, ze ten
sum, ano treba ho zohladnit, ale je to len jedna "mala kocka Lega" v
celej konstrukcii... *) A chcel som poukazat okrem iného aj na to, ze
jeden spravny riadok v C-cku zabije cele rozlisenie a iny spravny
riadok v C-cku zabije zase aj ostatny hardware... Ale podla mna su tam
podstatnejsie "systemove" problemy a to je ta teplota. Viete v tejto
konfere je tak 5-6 ludi, ktori robili ci robia do vf-merani elm. poli
a zopar dalsich, ktori robia do podobnych meracich modulov. Takze, je
vcelku zaujimave citat si taketo diskusie...

p.s.: urcite viete, ze obcas je sum vnasany do meracieho retazca
umyselne, dokonca cielene. onoho casu bola na to taka app. poznamka,
takze si to mozete dohladat.