RF detektor - postrehy

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Listopad 7 15:28:43 CET 2018

Já se nechci a ani nemohu pouštět do nějaké diskuse. Nejsem autor toho Wattmetru. Autor je člověk podstatně chytřejší než já a tak jsem jeho konstrukci převzal a spokojeně ji používám. Je to nejlepší měřák výkonu jaký jsem  kdy měl a proto ho doporučuji. To je vše. Mám spektrák Agilent do 3GHz a HP generátor do 1GHz a s oběma naměřené hodnoty dlouhodobě sedí. Nemám žádný lepší způsob jak to kalibrovat nebo ověřit. Pro mé účely toto naprosto vyhovuje. Nepochybně by se dalo něco udělat jinak a lépe. Ale jsou lidé, kteří konstrukci dokončí - třeba i s vědomím že něco šlo udělat lépe a pak jsou lidé kteří nikdy nic nedokončí protože stále nacházejí věci které by šly udělat jinak a lépe. Já osobně preferuji dokončené a funkční zařízení než hypotetické které by ale bylo zcela dokonalé.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, November 7, 2018 12:14 PM
To: HW-news
Subject: RF detektor - postrehy

[preposielam]

Prepacte, nechcem sa moc pustat do velkej diskusie, ale niekolko
poznámok ku http://ok1uga.nagano.cz/watmetr.htm by som si neodpustil.

Myslim, ze okolo tohto prevodnika by ste mal vediet cosi viac, nez len
4kTBR... A to nie len po stranke hw, ale paradoxne aj po stranke
softwarovej... Moze byt vcelku velka zabava, ked vo finale pobezite na
16bitoch a mozno este menej... A to taktne pomlcim o konverziách int
float a vypoctom tej sialenej jednotky db(m). A to este nic nehovorime
o tom snad najpodstatnejsom, teplote.