Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 7 11:09:05 CET 2018

Ano, jednalo se o to led svetlo... :-)  A omlouvam se za tu diakritiku :-)
 V kazdem pripade dekuji za pekne podnety, mam to ulozene v adresari  "3D
tisk " a vzhledem k tomu, ze s Fusion 360
vubec nejsem kamarad zkusim vas postup. Ve SketUp uz jsem delal ( nejaka
web verze )  a prislo mi to intuitivni a OK, asi tim urcite zacnu.
Doufam, ze se tim zpusobem propracuju do stadia, kdy si vytisknu to, co
chci. Trosku mam jeste zmatek v koverzi tech "surovych" dat pro danou
tiskarnu,
ale stejnou ma objednanou i kamarad, ktery uz zdarne vytisknul  testovaciho
pejska  a nejake "upgrade" dily, takze budu take nejspis somrovat u nej....