Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 7 12:25:12 CET 2018

Video Petra Zahradníka o cadech stále platí. Jen tam nemá 3D builder od MS,
což je v novější verzi také celkem použitelný cad.

Věci co přicházejí do styku s potravinami bych na tom netisknul. Potřebujete
jak zdravotně nezávadnou tiskárnu, tak i plast + celé zacházení s tím okolo.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

 Jako naprostý 3D print laik mě fascinuje, jak některé vytištěné předměty
perfektně pasují do sebe ( pokud mají pasovat )
a jak je třeba někdy propracovaný výtvor. Pan Víček třeba dělal krabičku na
chlazení - když jsem to viděl, spadla mi brada :-o
Jak takové věci děláte? V čem?  Ano, na webu je popsáno pár nástrojů ale mě
zajímají nějaké individuální postupy.

Manželka se těší, že jí udělám vánoční vykrajovátka na perníčky.