dve rychlosti DC motorov

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Listopad 7 08:33:00 CET 2018

Samozrejme som zas odklikol odpovedat adresatovi, takze pre uplnost este
do konfery:

Ked som sem prikladal tu schemu, tiez ma to napadlo, ale potom som si
uvedomil, ze ta spiatocka ide 1:1 z tlacitka radiacej paky (ide cez
procesor, ale on iba kopiruje stav z tej paky a jej polohy "R"). Takze
medzi zmenou smeru jazdy a zaciatkom PWM je urcite niekedy aj niekolko
sekund. Ale dakujem za postreh, vo firmware to pre istotu osetrim, keby
chceli chalani saltovat pri rozbehnutom aute :)

Jaro