Re: USB 3.0 , samo-odpojování externích HDD

Úterý Listopad 6 07:17:49 CET 2018

V jednom pocitaci mam vepredu 4x USB2, jsou to dve dvojice s vlastnim kabelem. Sice
oba vypadaji bytelne, ale po asi 5 letech jeden par zacal zlobit - obcas pomalejsi
prenos, obcas vypadky, obcas nezname zarizeni atp. Prirozene jsem myslel, ze mi ty
flashky odchazeji, ale nakonec jsem zjistil, ze to je v jednom z tech kabelu (ruzne
jsem to vymenoval). Protoze 4 nepotrebuju, tak jsem proste jednu dvojici zaslepil,
ale aspon vim, ze problem nemusi byt zavada zarizeni.

D.O.