USB 3.0 , samo-odpojování externích HDD

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 5 23:14:23 CET 2018

Pomoze skontrolovat, aka kabelaz vedie k prednym portom. Nezriedka je to
prepletenec 8 samostatnych vodicov, ziadne krutene pary, ziadne
tienenie. S tym bol problem uz pri USB2. Taku kabelaz treba vymenit za
poriadnu. Kedysi bol problem kupit nieco hotove, tak pri svojej cca 15r
starej skrinke, som si vyrobil kabelaz vlastnu z USB2 predlzovacky.
Odstrihnut povodne a napajkovat prislusne konektory. Doteraz funguje,
hoci zakladnu dosku som medzitym vymenil. Tiez uz ma par rokov, bez
USB3. Pri USB3 neviem, ci by taketo riesenie bolo pouzitelne.

miro