Re: USB 3.0 , samo-odpojování externích HDD

Úterý Listopad 6 07:25:26 CET 2018

Jo a jeste: podobne to bylo v jinem pocitaci se SATA kabelem, v logu jsem zacal
nachazet hlasky o chybach driveru, kdyz jsem to googlil, bylo spousta rad, ale taky
"vymen kabel" a ono jo. Zavrklani a rozhybani konektoru nepomohlo, dal jsem jiny
kabel, jede bez vyhrad. Takze zase zkusenost - nemusi odejit disk a nemusi se to
projevit brzo.

(taky to muze byt v obou pripadech problem na deskach, ze driv zvladaly tkanicky na
hrane pouzitelnosti a ted uz ne, ale dokud se to da resit vymenou tkanicek, nebudu
to dal zkoumat)

D.O.