Notebook

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 5 20:32:15 CET 2018

Viděl jsem několik notebooku za cca 10k a tem nepomůže skoro nic. Porad to bude notebook s vykonem odpovidajici za tech cca 10k. Je to dany konstrukci toho stroje (pouzity procesor, chipset a i mechanická stránka věci, je jenom kus plastu, který po par měsících pouzivani proste povoli a cely se to vlni v ruce… o displeji ani nemluve). To bych si za u cenu koupil pomalu dva nejake poloprofi z bazaru (a dovybavil SSD/RAM) a i když budou třeba co se tyce procesoru pomalejší tak v celkový dojem pak bude daleko lepsi.

Od: Michal Gregor
Odesláno:pondělí 5. listopadu 2018 19:12
Komu: HW-News
Předmět: Notebook

Trosku se poohlizim po notebooku do prace. Obycejne stoi kolem 10 tisic,
ale maji 4GB RAM. Spatny vtip....

Kdyz si zvolim 8 GB RAM, najednou ceny zacinaji na 22 tisicich. Co
takhle koupit levnejsi stroj a pamet tam vymenit? Da se to jeste v
dnesni dobe? Co jsem se dival u kolegu, tak uz tam dvirka k pameti
nejsou. Stejne tak SSD disky. Vyrobci vtipne neuvadeji rychlost. A kdyz
se divam do nabidky disku v eShopu, tak rozdily jsou velke od 200 MB/
sec do 500 MB/sec. S minmalnim rozdilem ceny...

A jeste jeden dotaz. Mate nekdo USB 3.0 dokovaci stanici? Je to super,
funguje to s kazdym pocitacem. Ale jak to ovlivni vykon a kvalitu
zobrazovani? Recenzi je malo...

Michal Gregor