RE: Notebook

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Listopad 5 20:57:32 CET 2018

Přesně tak, použitelné notebooky začínají kolem těch 20kKč. Každou chvíli za mnou příjde někdo že koupil notebook - byl to skvělý kup - jen to nějak není k použití a jestli bych s tím nemohl něco udělat. Strašně se diví že NEMOHL...

Ale je tu řešení - koupit repas. Kolem 5 až 6kKc se dají koupit repasované kvalitní značkové notebooky s procesory I3 nebo I5 manažerské třídy. Mám vyzkoušený třeba Gigacomputer.cz nebo Terastore.cz . Nabídka v těchto obchodech se rychle mění, chce to sledovat. Teď třeba vyprodávali mraky techniky z voleb... Davají rozumnou záruku. Reklamaci jsem zažil jen jednu (a to si myslím že na vině byl lama uživatel který to rozvrtal až k nefunkčnosti) a byla rychle vyřešena ke spokojenosti toho uživatele. Myslím, že mu tenkrát vyměnili celý komp.

    Martin.