Notebook

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 20:09:06 CET 2018

Dělám to běžně. Teď jsem si koupil ZenBook UX... 4GB DDR4. K tomu jsem přidal 8GB. Po rozebrání jsem zjistil, že těch 4GB má nepájené na MB, takže po rozšíření mam teď 12GB. :)
Osobně bych si dnes notebook s méně než 8GB RAM nekoupil, a to jsem měl upgradovaný i ten předchozí na 8GB cca 4 roky zpátky... SSD je také samozřejmost, resp. Dneska spíš M.2.
M.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Monday, November 5, 2018 7:12 PM
To: HW-News <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Notebook

Trosku se poohlizim po notebooku do prace. Obycejne stoi kolem 10 tisic, ale maji 4GB RAM. Spatny vtip....

Kdyz si zvolim 8 GB RAM, najednou ceny zacinaji na 22 tisicich. Co takhle koupit levnejsi stroj a pamet tam vymenit? Da se to jeste v dnesni dobe? Co jsem se dival u kolegu, tak uz tam dvirka k pameti nejsou. Stejne tak SSD disky. Vyrobci vtipne neuvadeji rychlost. A kdyz se divam do nabidky disku v eShopu, tak rozdily jsou velke od 200 MB/ sec do 500 MB/sec. S minmalnim rozdilem ceny...

A jeste jeden dotaz. Mate nekdo USB 3.0 dokovaci stanici? Je to super, funguje to s kazdym pocitacem. Ale jak to ovlivni vykon a kvalitu zobrazovani? Recenzi je malo...

Michal Gregor