Re: AAA Bylo: GDPR zneužívání

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Květen 25 19:54:09 CEST 2018

Ano, je to tak. Zákony ekonomiky jsou neúprosné. Chápu, že chtějí
vydělat. Já jsem tam s tím autem jel jako ověření této pravdy.

Na druhou stranu obchodní praktiky je to co mi vadí. Sami mi volali na
inzerát auta, které mělo uvedenou cenu 35000.  Chtít vydělat 30000 na
takovém autě je blbost. Takže volají na inzerát a do telefonu tvrdí, ano
dáme vám tu cenu. Pak přijedete k nim, schválně celou proceduru
prodlužují. Po dvou hodinách řekli, dáme Vám 10 000.  nesouhlasil jsem a
chtěl jsem donést techničák. Pán odešel a přišel za půl hodiny a bez
techničáku, že mi může nabídnout 15 000.  Říkám, doneste techničák.
Otočil se a došel do kanclu a přišel za čtvrt hodiny - díval jsem se -
kancl mají prosklenej. Sedl si a zíral doblba. Za 1/4 hodiny se zvedl a
došel zase bez techničáku, jestli jsem si to nerozmyslel. Říkám ne,
nerozmyslel a jestli mi ho nedonesete okamžitě, tak si pro něj dojdu
sám. Konečně došel do kanclu, vzal techničák a donesl ho.

To byla řízená psychologická procedura jak dostat lidi do časové tísně a
přimět prodávající aby kývli. Stejně tak dlouhá litanie vad naprosto
nepodstatných u auta 15let starého má stlačit požadovanou cenu. Jsem si
jist, že kdybych byl trošku v úzkých a finance potřeboval, tak bych mohl
vyměknout.

Také se živím obchodem, takže marže mě fakt nepohoršuje, ale tohle je
podle mě nekalá obchodní praktika a pro mě morálně výrazně za hranou,
kterou považuju ve slušné společnosti za přijatelnou.

Ale jsem rád, že jsem tuto zkušenost udělal.

Petr