Re: AAA Bylo: GDPR zneužívání

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 25 15:44:41 CEST 2018

Zdravím,

prodával jsem do AAA v minulosti asi 3 auta, jednou jsme se nedohodli.
Vycházejte z toho, že na autě chtějí vždy vydělat 30.000 Kč, ať je to auto
za 50.000 nebo za milion. Když pak vezmete průměrnou cenu takového auta v
bazarech, odečtete 30.000, tak se na tu cenu dostanete. Jasně že napřed
nabídnou něco směšného, ale když trváte na svém, dohodnete se. Pokud jim
ovšem těch 30.000 nechcete nechat, tak tam nemá cenu ani jezdit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com