Re: AAA Bylo: GDPR zneužívání

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Květen 25 15:02:28 CEST 2018

J8 jsem ty historky taky slyšel ale rozhodl jsem udělat zkušenost
naživo. Říkal jsem si, že mě ty 2 hodiny nezabijí. Nakonec jsem tam
seděl asi 3,5 hodiny. Jen od okamžiku, kdy jsem jim řekl, že třetinu
požadované ceny nechci a tudíž neprodám a ať mi vrátí techničák (ten
celou dobu drželi u sebe) do vydání techničáku uběhla cca hodina.

Petr