RE: AAA Bylo: GDPR zneužívání

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Květen 28 11:37:12 CEST 2018

Já myslím, že do AAA nemá cenu dávat auto s prodejní cenou pod 100 000Kč, dopadne to podobně a je lepší to prodat na inzerát. Prostě chtějí mít třicetitisícovou marži a nesmlouvají. My jsme přes ně auto prodali velice dobře. Původně jsem se tomu taky bránil, ale prodávat na inzerát auto za 320 000Kč jde docela těžko. Dorazili špekulanti, u kterých bylo po dvaceti minutách jasný, že dají pod tři sta, vymýšleli blbosti, hledaly závady, který tam nebyly a podobně. A pak zavolal pán z AAA, že se přijede podívat a všechno zorganizuje. Přijel, nabídl 305 bez letních kol v ceně cca 10 tisíc, tak jsme si plácli. Peníze převedli, auto si odvezla odtahovka (bylo normálně pojízdný) a my jsme s tím neměli naprosto žádnou starost. Ale musím říct, že jsem se tomu ze začátku taky strašně bránil, protože podobných negativních zkušeností znám víc než dost.