Re: GDPR zneužívání

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 25 16:25:30 CEST 2018

> Jinak co se týče různých neodhlásitelných newsletterů, mě napadlo, že by
> bylo zajímavé jejich spamy přeposílat na jejich mailové adresy. Zatím
> netestováno. Ve vztahu k “poslat e-mail na "uznevimkam.cz"” by bylo
> zajímavé příležitostně zakládat nové maily, z nich tam napsat a pak zas
> přesměrovat k nim.

To jsem zkoušel, nic moc výsledky, přesměrování nezabírá. Už pár let mi
chodily chybové hlášky z mailinglistu z ČHMÚ. Po asi deseti nikam
nevedoucích telefonátech jsem přitrvdil, stáhl kompletní seznam mailů na
členy vedení ústavu a začal jim ty maily přeposílat včetně 10 MB videa.
Druhý den přišly z jejich IT tři maily, že to řeší a od té doby je klid.
Prostě musíme naštvat někoho důležitého.

Mimochodem, nedávno jsme tu řešili rozesílání pošty přes dopisonline.cz.
Tak jsem to prubnul a teď čekám na doporučený dopis s nějakým tajemným
kódem. Nevíte k čemu pošta potřebuje datum a místo narození statutára?
Nehledě na to, že se odkazují na 4 roky neplatný občanský zákoník ...
No, mrkněte sami: https://online.postservis.cz/index.php?akc=regedopis

Standa