Re: GDPR zneužívání

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 25 15:28:59 CEST 2018

Mě jednou ráno vzbudila paní s nabídkou lepšího povinného ručení.

Asi čtvrt hodiny to popisovala a pak se zeptala, zda se mi jejich nabídka líbí. Já jsem řekl, že jsem nerozuměl jednomu slovu v poslední větě, aby mi ji zopakovala. Ona ale zopakovala celý čtvrthodinový monolog (ve kterém znovu nebylo rozumět tomu samému slovu), pak se opět stejně zeptala... po dalším celém opakování, kdy zas nebylo rozumět tomu jedinému slovu jsem už to znovu poslouchat nechtěl, tak jsme pokročili dále.

Řekl jsem něco v tom smyslu, že nabídka vypadá velmi dobře a kdybych měl auto, že bych o tom jistě uvažoval. Paní pak zas něco v tom smyslu, že si ho určitě budu brzy pořizovat – já že ne, že nemám ani řidičák a jeho pořízení neplánuji.

- Proč jste to neřekl dřív?
- Neptala jste se.
- Cvak tů tů tů

Nedávno jsem začal praktikovat, že když mi zavolá neznámé číslo, tak se to snažím dostat do stavu “omyl, tento člověk na tomto čísle není a neznám ho”. Někdy to i “uvádím na pravou míru” a sdělím nějaké vymyšlené jméno.

Jinak co se týče různých neodhlásitelných newsletterů, mě napadlo, že by bylo zajímavé jejich spamy přeposílat na jejich mailové adresy. Zatím netestováno. Ve vztahu k “poslat e-mail na "uznevimkam.cz"” by bylo zajímavé příležitostně zakládat nové maily, z nich tam napsat a pak zas přesměrovat k nim.

PH

From: Ales Filip
Sent: Friday, May 25, 2018 2:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: GDPR zneužívání

Když mi někdo takový zavolá, a já zrovna opravuju něco u čeho nemusím tolik přemýšlet, tak si s nima povídám. Vezmu si HF, a vydržím to klidně dost dlouho.

Zrovna nedávno mi volali z nějaké plynárenské společnosti, že od nich budu mít výhodnější plyn. Asi po 45 minutách jsem jim to už málem podepsal.

Potom jsem si ale uvědomil, že v paneláku plyn zavedený nemáme :-(

Aleš Filip