Re: GDPR zneužívání

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 25 18:07:51 CEST 2018

Pane Smejkale, vy musite byt zrejme naprosto skvelej a neomylnej
clovek...kdyz vsechno jen kritizujete a hlavne si musite hned
postezovat. Ja mozna nejsem tak skvelej jako vy, ale kdyz vidim, ze
nekdo ma nekde chybu tak mu napisu a az kdyz to ignoruje tak si stezuju.

Obchodni podminky zminene sluzby se shodou okolnosti menily zrovna dnes
a ten link z te registracni stranky bohuzel miri na velmi podobny odkaz,
ktery je bohuzel take platny. Kolega to zrejme zapomnel zmenit.

Muzete se kouknout sam.

https://online.postservis.cz/Download/DopisOnline/Obchodni_podminky_DopisOnlineNew.pdf

https://online.postservis.cz/Download/DopisOnline/ObchodniPodminky_DopisOnline.pdf

Jinak veskere dokumenty k uvedene sluzbe jsou zde (jak uz jsem vam sem
posilal):
https://online.postservis.cz/?akc=download&co=eDopis kde je uvedeny
dokument i s datumem aktualizace.

Co se tyka uvedeno dopisu...radi si nechame poradit jakym zpusobem
(jednodussim nez poslat doporuceny dopis do vlastnich rukou jednateli
firmy s prihlasovacimi udaji) overit, ze uvedenou registraci opravdu
provedl nekdo kdo ma opravneni jednat za onu firmu. Firma se na zaklade
udaju totiz jeste overuje v registrech zda je to solidni firma, ktera
nema nejake problemy. V ramci teto sluzby jste totiz schopen udelat
skodu (mysleno CP) v ramci milionu jeste nez vam prijde prvni faktura.

To, ze se nas pokousi napalit ruzne zaknihovavaci podvodne firmy je v
podstate rutina...

Tak jak na to?

RV