[FT897] FT-897 LCD Display Module

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 25 15:20:59 CEST 2018

Záleží kolik jich chceš?
Koukal jsi třeba sem:
http://www.phoenixdisplay.com/custom-lcd-display-2/
https://www.displaytech-us.com/custom-lcd-design-solutions

jinak v sériích po tisíci je toho plná alibaba

---------- Původní e-mail ----------

Od: Jirka Mww  jirka.mww na gmail.com

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 25. 5. 2018 13:41:17

Předmět: Re: [FT897] FT-897 LCD Display Module

Bohužel je to portugalsky...

Já to radio mám taky, ale zatím mi displej funguje jak má.  Ty různé náhražky jsou známé, z rádia se dá dostat sériová informace o většině
údajů, které se na displeji zobrazují, takže to určitě je náhradní cesta.

Ale vzhledem k tomu, že těch rádií jsou mezi radiomatéry tisíce, asi by se vývoj náhradního řešení ekonomicky vyplatil - viz původní mail z konference.
Vím, že v minulosti šlo objednat v Tesle Vrchlabí výrobu specielního LCD displeje, ale Tesla  Vrchlabí už neexistuje.

můj dotaz směřoval spíš k tomu, jestli neznáte někoho, kdo podobnou službu nabízí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Tu je vidiet co je to za displej:

https://youtu.be/X0j3flldz_c?t=1017

Vzhladom na to, ze problem je v "pasikoch", asi sa jedna o delaminaciu tej

folie zo skla.

wek