[FT897] FT-897 LCD Display Module

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 25 22:33:33 CEST 2018

Ja som nepisal, ze je to *pocut*, ale ze je *vidiet*, co je to za displej
:-)

Zda sa, podla toho videa, a aj podla inych obrazkov FT897 po internetoch,
ze je to prosta matica, t.j. ze tam nie su ziadne specialne znaky po
okrajoch. Neskumal som blizsie, mozno su.

Je tam dobre vidiet na okraji tej folie typove cislo kontrolera - SED1565
od Epsonu, co je radic na pasivnu LCD maticu max. 132x65, s RAM,
napatovymi pumpami atd. proste kompletka. Je to technologia 90tych rokov,
Epson sice este kontrolery pre pasivne LCD kupodivu robi,
https://global.epson.com/products_and_drivers/semicon/products/lcd_drivers/index.html
, ale je to uz iny modelovy rad. Takze displeje s tymto kontrolerom budu
vsetky tak 10-20 rokov stare, ale nieco by sa po ebayoch mohlo najst; ja
osobne by som skusil kupit nieco lacnejsie s aspon ako-tak podobnymi
rozmermi (ale *nie* Nokia7110, bo ten je COG nie COF a ma vyvedenych
primalo pinov) a skusil to tam vrazit, podla mna to pojde.

Kedze tych displejov vela nebude, pozrel by som sa aj po niecom podobnom.
SSD1815 je podozrivo podobny, aj ked som neskumal uplne vsetky podrobnosti
(napr. mozno bude treba poskumat napajacie napatia 3V/5V); ale takych bude
mozno viac, takze aj to by podla mna stalo za hriech, pardon, za pokus.
Mozno sa najdu aj ine, ale chce si to sadnut a studovat datasheety. Ak na
nejaky hotovy a pouzitelny natrafite, tak - ak je pravda, co pisete, ze je
po tom sialeny dopyt - mate zlatu banu ;-)

wek