[FT897] FT-897 LCD Display Module

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Květen 25 14:41:13 CEST 2018

DD, Yeasu je dcerou Vertex, kterou koupila Motorola (obrat s jedenacti ciframi). Není zadnych pochyb, ze kdyby to ekonomicky vychazelo, tak si to poresi sami. Pekny patek, JM

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Friday, May 25, 2018 2:15 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [FT897] FT-897 LCD Display Module

No ono to bylo asi trochu jinak - výrobce toho zařízení (YAESU ) si nechal v určitém okamžiku ( před více než deseti lety ) vyrobit na sklad určitý počet displejů podle plánované výroby

těch transceiverů ( už se nevyrábí )  včetně nějaké "servisní " zálohy ale bohužel ta došla dřív, než se čekalo.

Ten úvodní mail o společném financování je samozřejmě mimo realitu, ale zájem o náhradní díly je enormní a bude časem narůstat.  Tahle zařízení se vzhledem k jejich

ceně nemění jako mobilní telefony.

Myslím, že to co psal pan Jirka

http://www.display-elektronik.de/Products_LCD_Custom.html

by mohla být cesta.