Fwd: [FT897] FT-897 LCD Display Module

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Květen 24 22:23:37 CEST 2018

Se zakázkovým LCD nemám zkušenost, ale potkal jsem jako náhradní díl k
nějaké jiné exotice (klávesy) nějaké normální LCD s dobastleným FPGA
jako řadičem. Nemohla by tohle být cesta? Ano, vývoj, programování,
testování, ale kdyby k tomu byl rozumný rozpočet a zájemci, možná by to
stálo za pokus. Je mi jasné, že do rádia cpát další VF rušení může být
trochu ošidné, ale možná jednodušší, než ta zakázková výroba.

Pavel Kutina