OT Re: Este jeden od fyzikov

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 24 18:14:39 CEST 2018

U nas nie su tocive stroje, zato hrozi uraz elektrickym prudom (riesi vypinac), samodestrukcia elektrickeho zariadenia (riesi vypinac), alebo oziarenie od uleteneho zvazku ked nejaky rusky experimentalny fyzik strcil srobovak do bezpecnostneho kontaktu systemu varovania pred prichadzajucim zvazkom (tiez riesi vypinac).

Takze plechovka ma priamy vplyv na to, co sa moze stat v pripade nudzovej situacie...

b.