OT Zase posta

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Květen 21 14:43:15 CEST 2018

> K tomu Vam neco povim...mame komplexni reseni, ktere umoznuje predavat
> veskere pisemne zasilky elektronicky...zasilky vytiskneme levneji nez
> vy, nemusite s nima nikam chodit, veskere informace i pres nevisualni
> API (muzete si tam napojit co se vam zlibi nebo si nechate
> napsat)...nektere spisovky s tim uz bezne komunikuji, nektere ne, nebot
> i pres urgence ze stran starostu napojeni resi uz nekolik let (treba
> Gordic nebo I.CZ <http://I.CZ>) - navic vyrazna sleva na postovnem
> (obycejny dopis mame stale za 9Kc).

Rozhoduji se, že zkusím vaše komplexní řešení. Jen se ptám.

Musím mít s poštou další smlouvu (mám zatím 3 - ePodání, balíky,
certifikáty)?
Připíšete mi to na tu jednu fakturu nebo bude chodit další?
Lze pro maloobjemové dávky něco takového jako nahradu PDF, napíšu
adresu, nestarám se?
Kolik mě v malém objemu vyjde celkové řešení 2x A4, BW, C5/C6 obálka?

Standa