OT Zase posta

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 21 12:59:56 CEST 2018

Dobre budu trpelivej a odpovim...

Dne 21. května 2018 11:27 Stanislav Šmejkal <smejkal na smejkal.com> napsal(a):

> Osobně si myslím, že digitalizace ekonomiky došla tak daleko, že opravdu
> pobočkovou síť České pošty nepotřebujeme, a už určitě ne v takovém rozsahu,
> jaká je dnes. Podle mého názoru poštu v 95% spolehlivě nahradí jiné
> soručování, fungující obecní úřad a bankomat. Jenže pošta dokáže bohužel
> pokazit na co přijde, takže moderní služby jsou nedotažené, nesystémové a
> implementace stejně stojí na osobních vazbách.

ano jsou nedotazene, protoze kdyz uz clovek prekousne male platy tak
vetsinou neprekousne buzeraci...fluktulace strasna...neco vetsiho
dlouhodobe a komplexne resit nemozne

> My máme na úřadě podání online, takže obálky si polepíme sami, nahážeme do
> místní schránky (už to je modifikace systému "na hubu", oficiálně je mám
> nosit na pobočku do fronty) a pošta je pohodlně doručí.

K tomu Vam neco povim...mame komplexni reseni, ktere umoznuje predavat
veskere pisemne zasilky elektronicky...zasilky vytiskneme levneji nez vy,
nemusite s nima nikam chodit, veskere informace i pres nevisualni API
(muzete si tam napojit co se vam zlibi nebo si nechate napsat)...nektere
spisovky s tim uz bezne komunikuji, nektere ne, nebot i pres urgence ze
stran starostu napojeni resi uz nekolik let (treba Gordic nebo I.CZ) -
navic vyrazna sleva na postovnem (obycejny dopis mame stale za 9Kc).

> Potom můžete zlikvidovat většinu poboček, protože pro odesílání zásilek je
> nebudete potřebovat. Peněžní služby zajistí bankomaty, ideálně s
> vkladomaty, balíky lze při svozu normálně nabírat.

Kde nabirat? U zakazniku? Myslite nefiremnich? ;-)

> Ve vašem příspěvku jste zapomněl na jednu podstatnou věc. Rozhodnutím
> pošty pána (vedení ČP) došlo k rozdělení podniku Česká pošta na dvě
> samostatné "divize" - poštovní pobočky a poštovní doručování. Z mého
> pohledu absolutní zhovadilost, ale šlo o rozhodnutí vašich šéfů, takže si
> za tuto operaci nese odpovědnost výhradně pošta. Jediným citelným důsledkem
> rozdělení jsou dvě vedoucí ve dvou kancelářích místo dřívější jedné a
> vytvoření kompletní paralelní struktury, tudíž více korýtek, více šéfů,
> více blbbých nařízení, více nákladů.

O tom mluvim...toho pana si tam nedelegovali postaci - toho tam poslali
politici, ktere jsme si vsichni zvolili a jeho namestci jsou take politicti
trafikanti.... Jinak ja uz dost pamatuju a muzu vam naprosto presne rict,
kdy ten bordel zacal - bylo to v okamziku, kdy jsme presli naprosto
nesmyslne pod kridla ministerstva vnitra, ktere je silove politicke
ministerstvo a kde se to trafikama jen hemzi. Pak nastaly takove situace
kdy se treba jeden cas slucovala treba datova sit s policajtama, kdyz za
cast site odpovidalo nejake policejni oddeleni, ktere s nikym
nekomunikovalo - obcas prijelo do arealu div ne s majackama a navleceny jak
zasahovka a zabrali kus arealu kam si jezdili a delali co chteli.
Podivejte se kdo vsechno ridil CP a kdo je jmenoval a jake meli pro praci
predpoklady...(mimochodem nastoupil jsem stejny rok jako Pribyl, ktery
nebyl zadnej svatousek, ale na poste delal leta a znal provoz...pak uz to
slo do...)

V červnu 2004 <https://cs.wikipedia.org/wiki/2004> rezignoval generální
ředitel Jan Přibyl
<https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Jan_P%C5%99ibyl&action=edit&redlink=1>
 (ředitelem od roku 1992),[10]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-10> jemuž
podle deníku Právo ministr Vladimír Mlynář vytýkal střet zájmů spočívající
v členství v dozorčí radě eBanky <https://cs.wikipedia.org/wiki/EBanka>.
Časopis Týden napsal, že Přibyl podepisoval smlouvy bez vědomí dozorčí rady
České pošty.

17. září 2008 rezignoval generální ředitel JUDr. Karel Kratina
<https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Karel_Kratina&action=edit&redlink=1>
 poté, co podle svých slov dokončil přípravu podniku k privatizaci.[11]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-sedlacek-11>
 Od 1. října 2008 byl generálním ředitelem Ing. Petr Sedláček
<https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Petr_Sedl%C3%A1%C4%8Dek_(mana%C5%BEer)&action=edit&redlink=1>
,[11]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-sedlacek-11>
 18. prosince 2009 však kvůli malé politické podpoře pro transformaci
podniku rezignoval s účinností ke konci roku 2009.[12]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-12>

Od ledna 2010 byla ředitelkou České pošty Marcela Hrdá
<https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Marcela_Hrd%C3%A1&action=edit&redlink=1>,
která předtím působila jako členka představenstva a ředitelka divize ve
státním podniku Letiště Praha
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Leti%C5%A1t%C4%9B_Praha>. Jejím hlavním
úkolem bylo připravit podnik na vstup konkurence na trh. Transformace ani
privatizace podniku již mezi jejími úkoly jmenovány nebyly, přípravu na
privatizaci zastavilo ministerstvo vnitra v listopadu 2009.[13]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-13>[14]
<https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A1_po%C5%A1ta#cite_note-14>

Marcela Hrdá byla odvolána k 28. 2. 2011 a na její místo byl jmenován Petr
Zatloukal, který rezignoval k 31. 3. 2014.

Od 1. dubna <https://cs.wikipedia.org/wiki/1._duben> 2014
<https://cs.wikipedia.org/wiki/2014> Českou poštu vede Martin Elkán
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Martin_Elk%C3%A1n>, nejdříve jako dočasný
ředitel a od 13. června <https://cs.wikipedia.org/wiki/13._%C4%8Derven> 2014
<https://cs.wikipedia.org/wiki/2014> do 22. února 2018
<https://cs.wikipedia.org/wiki/22._%C3%BAnor> jako generální ředitel.

> Vaše divize pobočky pracovala na malých obcích dobře, ve velkých městech
> mizerně, v Praze prachmizerně už dávno, a v posledních letech se na tom
> kromě spamování klientů a řešení kšeftíků nic moc nezměnilo. Ovšem divize
> doručování, které se stesky starostů a rušení poboček nijak netýká, šla do
> kopru. Nejste schopni doručovat obyčejnou poštu,

jiste on to totiz nikdo delat nechce...muzete si vzit tu tasku s tema
koleckama a zacit kmitat za plat hluboce pod platovym medianem

> už podruhé jste přišli o noviny,

no soukromnici pokud se nepletu s tim dorucovanim jsou na tom tak, ze lckde
si muzete precit pondelni noviny dokonce uz ve stredu ;-)

> vyklidili jste trh s balíky,

nemam ten pocit....navic pokud soukromnici vyzobavaji lukrativni lokality
tezko se konkuruje

mimochodem zkuste si nekde na vesnici neco dorucit pres UPS...kdyz nebudete
mit zrovna stesti a pojede zrovna kolem kdyz budete doma ;-)

> A jestli jste si všiml, tak většina stesků se týká doručování samotného. A
> to vám s dovolením starostové obcí nevymysleli, s tím si jděte na vaši
> generalitu. Obce nejsou odpovědné za neschopnost podniku Česká pošta.

Jak uz jsem psal nasi generalitu jste nam navolil i Vy...mimochodem mame
zase noveho ;-)

RV