OT Zase posta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Květen 21 14:50:43 CEST 2018

On 21.5.2018 14:43, Stanislav Šmejkal wrote:

> Rozhoduji se, že zkusím vaše komplexní řešení. Jen se ptám.
>
> Musím mít s poštou další smlouvu (mám zatím 3 - ePodání, balíky,
> certifikáty)?
> Připíšete mi to na tu jednu fakturu nebo bude chodit další?
> Lze pro maloobjemové dávky něco takového jako nahradu PDF, napíšu
> adresu, nestarám se?
> Kolik mě v malém objemu vyjde celkové řešení 2x A4, BW, C5/C6 obálka?

(Pominme to, ze je uplne blbe, abych mel smlouvy, obchodaky a dalsi
takovy kraviny, proc si to proste nemuzu naklikat z webu, jako u kazdy
jiny normalni sluzby? Kdyby se jo tvrdilo, ze je potreba overit
identitu, tak to muzu udelat jednorazove na libovolne Czech point prepazce).

Unasim vlakno a ptam se vas - opravdu je dnes nutne dorucovat papir? (To
je otazka, ne rypani). Co brani te plne elektronizaci? Predpokladam, ze
datove schranky od CP, ktere jsou zase jen "pro tudlencty podnikatele".

Zdravim,
--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>