Re: Otestování motorku na sběrnici can

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Květen 20 14:57:00 CEST 2018

Ty řídící jednotky neodcházejí. V drtivé většině jsou zatuhle táhla, druhé
v řadě jsou pojistky ( jsou dvě a nečekaně v pojistkovce u baterky a třetí
nejčastější případ je snímač kapoty. Zeptejte se kolegy jestli když ho
zkoušeli měli zavřený Zámek kapoty nebo alespoň odpojený snímač . Dokáže to
hodně potrápit.
Jinak bez pid k jednotce nebo bez auto kdy byste si to odposlechl z
komunikace nato nepridete..